denlillamalmgren

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

rubrik!!

Av emma - 28 oktober 2011 18:40

heej heej!!


sorry att ja inte bloggade igår men hade ingen tid åt de....

så bloggar nu istället va som hände igår.

kom hem ifrån skolan satt å vänta på att syrran skulle komma hem så ja kunde ut och 

springa-.- 

sen kom man hem och ducha sen drog man på frölunda match 

frölunda mötte ju brynäs och efter som man har hejat på brynäs när man va liten så viste ja inte vem

man skulle heja på...

men ja bestämde mig för frölunda 

De gick ju skit bra för dom,, dom vann ju me 5-1.

och vet ni vem som gjorde andre målet?

jo de va JOHAN SUNDSTRÖM 

sannas kusin. 

jaja de va ju igår och nu e de ju fredag




ida har de varit en snabb skolda.

 började me att vi hade matte och efter som sofia e inte snäll så fick vi inte

sitta i 7ornas klassrum-.-

daniel och casper väntade ju på oss,, och så fick vi inte komma j*****

sen va de ngt haha minns inte....

Efter skolan va man då me jennie,lovisa och sandra

haha kul va de ju.  som vanligt så gick vi ju till "spökhuset"

åå ida va de inte lika läskigt som i onsdags,, ja gick nästan in men sen blev de läskigt igäng




jaja nu sitter ja i sängen ska igentligen städa men de orkar ja inte 






johan sundström

   

haha kan dom va alla lagen heter eller....           ska de inte vara brynäs istället för luleå??

 











Kommentar till förlåt....


michaela



du är med underbar hjärtat, jag älskar dig med! <3




svar


naww älskar dig mera <3


 











 
 
Michaela

Michaela

29 oktober 2011 15:50

aaww hjärtat, du betyder <3

http://michaelaevadyrhede.devote.se

emma

29 oktober 2011 22:07

älskar dejj

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 4 januari 2012 17:28

Bilderna aa det går inte så bra med det så.. Hade tänkt att bytta till blogg.se Finns ju ingen iPhone App för bloggplatsen. Så bytter ii morgon tror jag,, om det är någon Som kan hjälpa mig med designen så säg till Är lixom inte mästare på...

Av emma - 4 januari 2012 17:28

Bilderna aa det går inte så bra med det så.. Hade tänkt att bytta till blogg.se Finns ju ingen iPhone App för bloggplatsen. Så bytter ii morgon tror jag,, om det är någon Som kan hjälpa mig med designen så säg till Är lixom inte mästare på...

Av emma - 1 januari 2012 23:36

Hello blev inga bilder idag för jag har varit med Sanna så bilderna kommer någ inte för en på Onsdag tror jag.... Jaja i alla fall nu ligger jag i sängen med Sanna (misstolka inte) kollar film Läskig film det där,,i morgon så åker jag och San...

Av emma - 31 december 2011 22:09

Tjenare sitter just nu hos några som jag inte vet Vad dom heter men dom är kuliga... Haha bloggade inte så mycket igår.. Senare typ vid ett tiden så lägger jag ut bilder På raketerna riktigt fina bilder Puss emma❤. ...

Av emma - 30 december 2011 23:40

rätt seg dag men rolig :D   haha orkar inte berätta orkar inte blogga rättare sakt så...         ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok!!


Ovido - Quiz & Flashcards