denlillamalmgren

Alla inlägg under december 2011

Av emma - 31 december 2011 22:09

Tjenare sitter just nu hos några som jag inte vetVad dom heter men dom är kuliga...Haha bloggade inte så mycket igår..Senare typ vid ett tiden så lägger jag ut bilder På raketerna riktigt fina bilder Puss emma❤. 👀 👃 👄

Av emma - 30 december 2011 23:40

rätt seg dag men rolig :D


haha orkar inte berätta orkar inte blogga rättare sakt så...


     

Av emma - 30 december 2011 02:45

Tjatja mina älskade bloggläsare:)Ligger just nu i sängen,ska snart sovaKl är ju endå 02:48 så..,Kanske inte bara jag som tycker att minBlogg är tråkig att lästa,, så kom medFörslag vad jag ska blogga om t.e.x "hiss och diss""inköp""min dag"Eller något annatKOMMENTERA SÅ VET JAG VAD JAG SKASKRIVA OM SÅ DET BLIR ROLIGARE ATT LÄSA!!!! Puss Emma <3

Av emma - 30 december 2011 00:48

 

hehe här känner man sig snäll....




kommentar till rubrik saknas


varför i hela friden, ska du lämna in en femhundra lapp?

DU ÄR GO I HELA HUVET???


svar till kommentar


tnt

va fan det var ju inte bara jag där,, sog den först sen kom det en annan som skulle hämta ut pengar som såg den...

tänk dej själv att glömma din femhundra lapp i bankomaten och någon skulle tagit den...


modigt att inte skriva namn...




vissa kommentarer gör mig....

tänk någon gång innan ni kommenterar

Av emma - 29 december 2011 19:02

Hoppsan skulle gå till cubus då gick manFörbi. Bankomaten och hittade en 500 lapp.Gick till banken men den var stängd så gickTill andra banken och dom ringde och ringdeSen gick dom över och vi hängde medFick lämna mitt namn och mobil nummerFör jag hade hittat pengen så....

Av emma - 29 december 2011 16:15

Tjjenare vaknade idag vi 2 tidenKänner att jag har sovit bort hela dagen...Sen blev det ju bara bättre man la sig i sängen Och låg där ett tag sen gjorde ma sig i Ordning var inte klar för en kl 4 lyckat EmmaJust nu sitter jag i bilen på väg till StenungsundSka nog handla bloggar mera sen:::) Puss Emma<3

Av emma - 28 december 2011 15:44

Sitter på väg hem i från göksäter ,?Handlade inte så mycket,,Skulle handla ett iPhone skall men det fans ingetSnyggt bara gamla tråkiga....Bloggar mera sen när man kommer hem:::) Puss emma

Av emma - 28 december 2011 12:23

Ligger i sängen har precis vaknatOrkar inte gå upp så får väl ligga kvar härBloggar mera sen Puss. Emma

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok!!


Skapa flashcards